Автодозвон на занятого абонента
Модератор: Administrator
-
- Участник форума
- Сообщения: 96
- Зарегистрирован: Пт 03 авг 2007, 07:02
- Откуда: Челябинск
- Контактная информация:
Автодозвон на занятого абонента
как осуществить автодозвон (абонент часто занят и меня напрягает постоянного набирать его и слышать занято)
перезагрузись
Нету такой команды.megabass писал(а):где посмотреть (команду) подскажите...
Перевести ?Use the Automatic Callback (ACB) feature to allow internal users who place a call to a busy or
an unanswered internal telephone to be called back when the called telephone becomes
available. When a user activates Automatic Callback, the system monitors the called telephone.
When the called telephone becomes available to receive a call, the system automatically
originates the Automatic Callback call. The originating party receives priority ringing. The calling
party then lifts the handset, and the called party receives the same ringing that the system
provided on the original call.
When you place a call from an analog telephone, and the line is busy, an announcement
prompts you to either:
● Enter the digit 1 to activate Automatic Callback.
● Enter the digit 2 to route the call to a hunt group extension.
! Important:
Important: Use the Automatic Callback and Ringback Queuing features to allow internal
users who place a call to a busy or unanswered destination to be called back
when the destination becomes available. Automatic Callback applies to stations,
Ringback Queuing provides the same function for calls directed to a busy trunk
group.
Если речь идет о проблеме автодозвона в пределах одной станции либо сети станций включенных по общей сигнализации, то код функции автодозвона (Automatic Callback) смотрите в disp fea и все. Набрав номер - занято. у меня набирают *6 и кладут трубку. Номер освободился и к Вам от него приходит вызов.vbr писал(а):Нету такой команды.megabass писал(а):где посмотреть (команду) подскажите...
Перевести ?Use the Automatic Callback (ACB) feature to allow internal users who place a call to a busy or
an unanswered internal telephone to be called back when the called telephone becomes
available. When a user activates Automatic Callback, the system monitors the called telephone.
When the called telephone becomes available to receive a call, the system automatically
originates the Automatic Callback call. The originating party receives priority ringing. The calling
party then lifts the handset, and the called party receives the same ringing that the system
provided on the original call.
When you place a call from an analog telephone, and the line is busy, an announcement
prompts you to either:
● Enter the digit 1 to activate Automatic Callback.
● Enter the digit 2 to route the call to a hunt group extension.
! Important:
Important: Use the Automatic Callback and Ringback Queuing features to allow internal
users who place a call to a busy or unanswered destination to be called back
when the destination becomes available. Automatic Callback applies to stations,
Ringback Queuing provides the same function for calls directed to a busy trunk
group.
-
- Постоянный участник форума
- Сообщения: 2891
- Зарегистрирован: Пн 07 июл 2008, 16:51
- Откуда: Москва
- Контактная информация:
Я полагаю, что Вы пытаетесь включмть функцию АС во время входящего вызова на тот номер.Работает только если по номеру есть соединение.megabass писал(а):shevxxx, *6 и кладут трубку. а у меня *35, но после того как я позвонил на занятого нажимаю * чтоб нажать 35 - у меня так и идёт занято , и после того как он положит трубку ничего ко мне не приходит ....